MAYBE TOGETHER YOU AND ME WOULD FIND IT.

På väg hem. Det är mörkt fastän det är sommartid och våren är påväg. På riktigt denna gången. Hög musik och låtar jag nästan glömt bort slumpras fram. Ibland tror jag fan det finns en mening med det. Det är meningen att du ska höra denna låten! Tänk på detta. Ja, det är nog fan så.
Har ju som sagt massa planer på G och grejer jag vill/borde/måste/ska göra vimlar runt i mig. I min hjärna, i min kropp, i mina känslor...
Det finns ju SÅ jävla mycket. Hur fan väljer man?

Starting from zero got nothing to lose 
Maybe we'll make something 
But me myself I got nothing to prove 

You and I can both get jobs 
And finally see what it means to be living

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0