PRINSIPIELT.

Nu måste jag snart trycka i mig en jädrans stor frukost! Avokado, fetaost OCH havregrynsgröt. Anledning? Långträning... Men de ska bli sjukt härligt, jag e lide peppad idag!

Har haft... några bra dagar på sistonde. Elin e hemma från London och har även träffat några jag inte sett på alldeles för länge. Planerat hela veckan, i princip. Kvällarna i alla fall. Blir ju en del träning på dagarna. Fan vad jag ska bli fit till sommaren!!!! Snart dags att börja dra ut och springa!


Tänkte massor på "princip saker" innan jag somnade. Grejer man "bara inte gör" och saker man "självklart" ska göra. Typ ställa sig på bussen om någon äldre går på och det inte finns lediga platser. Och som att man absolut inte ska ljuga för sina vänner och att man självklart ska ha en bra relation med sin familj.
Men vadå? Förväntas vi födas med dessa "kunskaper"? Förväntas vi lära oss det och kunna det tills den dagen vi är myndiga? Och fastän man vet vad man borde göra, e det skitkonstigt om man sällan gör det?
Är det konstigt av mig att inte hålla med alla princip saker, eller är det konstigt att ha principer?

Kan ni ju fundera på under dagen! Nu väntar frukosten på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0