UTRENSNING.

Eftersom jag var ute i fredags och drack en del så kändes det extra skönt att träna igår. Som om jag rensade min kropp på ett annat sätt. Och det fortsätter idag, drar iväg om en halvtimma:)

Med tanke på principer:
Har ni tänkt på vem som skapade principerna? Hur länge har dom egentligen funnits? Och vad krävs för att skapa en ny princip?  Säg inte jag älskar dig på första dejten, säg inte det alls under tiden ni dejtar faktiskt. Så dumt. Fastän vissa grejer är värda att vänta på, så tror inte jag de e bra om man inte säger grejer man känner. Jag menar, älskar man någon e det väl viktigt att få sagt? Och framförallt, man bli ju sjukt glad av att få höra det! Jag har själv rätt svårt att säga det. Tänkte mycket på "rätt läge" (som om det är en film), och blir nervös. Skiter nog oftare i det än jag säger det. Men de e ett bra livslöft tycker jag, säga jag älskar dig till personer man älskar fotare. Vare sig det är familjen, vänner eller en käraste hehe...

Oj, blev lite mycket kärlek. Jobbigt va? ;) Nu ska jag dra och rensa kroppen! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0