SAD WOMAN.

Igår och idag har jag kännt mig.... nere. Ni vet dagar då allting känns grått. Jag går omkring i min bubbla, för om den skulle spricka, skulle jag spricka. Så känns det ungefär. Fast det sjuka är att jag har kännt mig väldigt känslokall. Inte glad, inte ledsen, inte arg, inte hatisk, inte älskvärd. Det är så jäkla otypiskt mig vilket gör att det är ännu jobbigare. När jag är med underbara människor kan jag ändå inte känna mig glad. Det är så jävla hemskt om jag får säga det själv. Och ikväll har jag varit själv i flera timmar och för en gångs skull kändes det okej. Det kändes bra. Jag vet att jag är en person som behöver lite rutiner. Gå inte upp vid 11 varje dag, äta mycket grönsaker.. Har haft jättemycket näringsbrist också. Äter så sjukt kass mat och massa chips. All the time! Men denna veckan har jag varit duktig också för jag har ätit supermycket sallad! Ser verkligen skillnad runt mina ögon. Så nästan sjuk ut förra veckan. Men nu är det bättre:)
Ska lägga mig nu, sätta klockan på nio, gå upp senast tio, och börja dagen med någonting kul:) Vill inte deppa fler dagar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0